Thursday, May 17, 2007

Russian church reunites, ending 80-year split !


Russian church reunites, ending 80-year split

Didn't realize Russian President Vladimir Putin is a Christian! From the former atheistic communism Russia, this is rather amazing! I think it probably will be left to the Russians and the Chinese to preach the Gospel to the Arabs now..., US relations with the Middle East is just too awful to be of any good at this point... Anyway, good for Russia!

Psalm 126
1 當 耶 和 華 將 那 些 被 擄 的 帶 回 錫 安 的 時 候 , 我 們 好 像 做 夢 的 人 。
2 我 們 滿 口 喜 笑 、 滿 舌 歡 呼 的 時 候 , 外 邦 中 就 有 人 說 : 耶 和 華 為 他 們 行 了 大 事 !
3 耶 和 華 果 然 為 我 們 行 了 大 事 , 我 們 就 歡 喜 。
4 耶 和 華 啊 , 求 你 使 我 們 被 擄 的 人 歸 回 , 好 像 南 地 的 河 水 復 流 。
5 流 淚 撒 種 的 , 必 歡 呼 收 割 !
6 那 帶 種 流 淚 出 去 的 , 必 要 歡 歡 樂 樂 地 帶 禾 捆 回 來 !

May the Lord continue to bless Russia.

May the Lord continue to bless me and my family too!!! :)

Psalm 26
1 耶 和 華 啊 , 求 你 為 我 伸 冤 , 因 我 向 來 行 事 純 全 ; 我 又 倚 靠 耶 和 華 , 並 不 搖 動 。
2
耶 和 華 啊 , 求 你 察 看 我 , 試 驗 我 , 熬 煉 我 的 肺 腑 心 腸 。
3
因 為 你 的 慈 愛 常 在 我 眼 前 , 我 也 按 你 的 真 理 而 行 。
4 我 沒 有 和 虛 謊 人 同 坐 , 也 不 與 瞞 哄 人 的 同 群 。
5 我 恨 惡 惡 人 的 會 , 必 不 與 惡 人 同 坐 。
6 耶 和 華 啊 , 我 要 洗 手 表 明 無 辜 , 才 環 繞 你 的 祭 壇 ;
7 我 好 發 稱 謝 的 聲 音 , 也 要 述 說 你 一 切 奇 妙 的 作 為 。
8 耶 和 華 啊 , 我 喜 愛 你 所 住 的 殿 和 你 顯 榮 耀 的 居 所 。
Lamentations 3
23 每 早 晨 , 這 都 是 新 的 ; 你 的 誠 實 極 其 廣 大 !
24 我 心 裡 說 : 耶 和 華 是 我 的 分 , 因 此 , 我 要 仰 望 他 。
25 凡 等 候 耶 和 華 , 心 裡 尋 求 他 的 , 耶 和 華 必 施 恩 給 他 。

I praise You and I thank You, my Lord!

(Jeremiah 1-5,Lamentations 3; Psalm 26, 76, 126; Proverbs 26)

No comments: